Plavi cvijet Jezerima i Betini

Bookmark and Share Zanimljivosti Novosti

Plavi cvijet Jezerima i Betini

U organizaciji turističke zajednice Šibensko-kninske županije, 13. ovog mjeseca u Solarisu održana je svečana dodjela priznanja u akciji „Plavi cvijet“ 2009. Priznanja dobitnicima uručili su župan Goran Pauk i direktor Ureda TZ Šibensko-kninske županije Šime Vlašić. Ovogodišnji pobjednik u konkurenciji najuređenijih turističkih gradova su Vodice, zatim Šibenik i Skradin.
Priznanje za najuređeniju turističku općinu ponijela je Općina Primošten, zatim Pirovac i Rogoznica.
U kategoriji malih turističkih mjesta prva nagrada pripala je Jezerima, druga Srimi, a treća Betini.
Nagrada „Plavi cvijet“ dodijeljena je i u osam kategorija za pojedinačne elemente turističke ponude.
Najboljim parkom u turističkom mjestu proglašen je park don Ive Šarića u Primoštenu. Najuređenija javna plaža je Bijela plaža u Solarisu.
Nagradu za najuređeniju benzinsku crpku ponijela je benzinska postaja Crobenz u Vrpolju, dok je nagrada za najkvalitetniji poštanski ured pripala Novoj pošti u Šibeniku.
Najljepše uređena okućnica privatne kuće je ona obitelji Pekas na Jadriji.
Najbolji turističko-informativni centar je info centar NP „Krka“ u Skradinu. Najkvalitetnijom turističkom ponudom ili zanimljivošću ocijenjen je Akvarijum i muzej pomorske tradicije u Vodicama, a najboljim suvenirom katedrala u boci travarice šibenskog Vinoploda d.o.o.
Posebno priznanje za postignuti napredak malih otočnih mjesta dobilo je mjesto Šepurine na otoku Prviću. Prvi puta Šibensko-kninska županija imala je svog kandidata za nagradu „Zeleni cvijet“, koja se dodjeljuje za najuređenija mjesta kontinentalne Hrvatske i pripala je Gradu Kninu.
_______________________________________________________________________________


Hrvatska turistička zajednica tradicionalno u okviru projekta Volim Hrvatsku provodi i akciju odabira najboljeg djelatnika godine u turizmu. Akcija „Čovjek ključ uspjeha u turizmu“ usmjerena je na podizanje razine gostoljubivosti i stvaranja klime dobrodošlice u odredištu, a nositelj aktivnosti je Glavni ured Hrvatske turističke zajednice. Svrha je ove akcije obuhvatiti sve djelatnosti koje na neki način sudjeluju u stvaranju "slike" gostiju o Hrvatskoj kao turističkom odredištu i u konačnici da svojim radom mogu utjecati na podizanje kvalitete turizma kao najvažnijega hrvatskog izvoznog proizvoda te na podizanju kvalitete informiranosti gostiju.
Naš Nenad Milin (direktor TZ Jezera) nagrađen je kao kao najbolji djelatnik u sustavu turističkih zajednica za 2009. godinu.